Wednesday, May 29, 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


 Assalamualaikum, saya Hasanan Mohd Hidir, berkerja sebagai Sale Advisor di HONDA G-MART AUTOWORLD SDN BHD. Pengalaman berkerja sebagai Sale Advisor penjualan kereta  selama 10 tahun, berpengalaman dari segi menguruskan hal2 finance bank, jpj, puspakom dan pengurusan tukar jual beli kereta baru seperti HONDA. Office kami di Jalan Geting Klang, Setapak, Kuala Lumpur. Harap dapat berurusan dengan saya, sila call di talian no 0129751934 Hasnan HONDA





  • Di Blog ini tuan/puan akan diberi maklumat mengenai Promosi Honda Terbaru.
  • Segala promosi kereta Honda 2015 akan sentiasa dikemaskini dari semasa kesemasa bagi memudahkan tuan/puan melihat promosi Honda pada setiap bulan.
  • Untuk melihat ‘ specification ‘ dan juga harga kereta Honda 2015,  tuan/puan boleh juga ke blog saya http://hasnanhonda.blogspot.com
  • Hubungi saya untuk temujanji sebelum datang ke showroom supaya saya dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada tuan/puan. 
  • Saya juga menyediakan perkhidmatan pintu ke pintu dengan datang ke pejabat/office tuan/puan untuk mengambil tempahan bagi pelanggan yang tinggal di kawasan KUALA LUMPUR, SELANGOR, PUTRAJAYA, TANJUNG MALIM
  • Tuan/puan juga boleh membuat tempahan online jika tidak berkesempatan untuk datang ke showroom saya kerana faktor jarak dan masa. Saya menerima tempahan dari seluruh Malaysia KECUALI SABAH dan SARAWAK. 

Honda Sales Advisor
Hasanan Mohd Hidir
Mobile: 012-975 1934
Home Fax : 03-4024 5193
Email: hasnanmh@gmail.com
Blog: http://hasnanhonda.blogspot.com
         http://honda4sales.blogspot.com